keresés


Gy.I.K. ügyfélkapu

Ügyfélkapu általános kérdések
Ki regisztrálhat?
Bővebben

Ki regisztrálhat?

A rendszer indulása után (előre láthatólag 2022.10.01) az ügyfélkapu weboldalra bárki regisztrálhat egy működő e-mail cím megadásával.

Vissza
Mire lehet az ügyfélkaput használni?
Bővebben

Mire lehet az ügyfélkaput használni?

Pillanatnyilag az alábbi Salgó Vagyon Kft.-vel kapcsolatos ügyeket tudja intézni:

  • Regisztráció adatainak módosítása (név, jelszó, címadatok)
  • A regisztrált e-mail cím összekapcsolása a saját ingatlanokkal
  • A kapcsolódó számlák listája
  • A fizetetlen számlák OTP SimplePay-el történő kiegyenlítése
Vissza
Hogyan tudok egy ingatlant a regisztrációmhoz csatolni?
Bővebben

Hogyan tudok egy ingatlant a regisztrációmhoz csatolni?

A regisztrációhoz az "Ingatlanjaim" menüpont alatt lehet hozzákapcsolni a fizetni kívánt ingatlanokat. A megjelenő mezőket fel kell tölteni a számlán található P-kód és Ingatlanazonosító adatokkal.

Csak egy számlán szereplő P-kód és Ingatlankód páros vihető fel, ha a P-kódot és az ingatlankódot két különböző számláról nyerjük ki, akkor az nem rögzíthető.

Az alábbi képeken jelöljuk ezeket az információkat!

Amennyiben kipipáljuk a "Adatkitöltés P-kód alapján" kockát, akkor a számlán látható lakcímadatok is átemelésre kerülnek. Ez azért előnyös, mert számlafizetéskor minden alkalommal meg kell adni ezeket az adatokat, ha itt átemelésre kerül, akkor a bank szoftvere felajánlja ezeket az információkat. Ha több P-kódunk is van, akkor célszerű annak a P-kódnak az adataival kitölteni, akinek a bankkártyája a fizetéskor használva lesz.

Ha el kívánjuk távolítani valameylik ingatlant, csak a sor végén lévő piros X-re kell kattintanunk. Amennyiben már volt online fizetésünk az ingatlannal kapcsolatban, az nem tűnik el az adatbázisból, az ingatlan ismételt felvételével újból láthatóvá válik.

Távhőszolgáltatási számla esetén:

 


távhő számla

 

Vagyonkezelési számla esetén:

 


 

vagyonkezelés számla

Vissza
Hol látom a számláimat?
Bővebben

Hol látom a számláimat?

A "Számláim" menüpont alatt az összes regisztrációhoz csatolt ingatlan számlája listázható, a fenti mezők kitöltésével a megjelenő adathalmaz szűrhető. (pl. csak a fizetelen számlák megjelenítése) A rendszer egyszerre maximum 100 számlát képes megjeleníteni, ha ennél több találat lenne az adott szűrésben, akkor meg kell változtatnuk pl. a dátumhatárokat.

Számlák státuszai lehetnek:

  • Fizetett (a számlával már nincs teendője)
  • Fizetetlen (kérjük a számlát a fizetési határidő napjáig rendezze)
  • Fizetés folyamatban (a számla fizetést kezdeményezte weboldalunkon, de a folyamat nem ért véget)
  • Könyvelés alatt (a számla fizetése megtörtént, azonban könyvelési rendszerünkben még nem történt meg a számla kiegyenlítése, amely normál esetben 1-2 napot vesz igénybe)

 

Ha az egérkurzort a számlaszám fölé visszük, akkor megjelnnek a számla tételei.

számlatételek

Ha a számlák státuszai fölé, akkor pedig a számlafizetéssel kapcsolatos tranzakciók jelennek meg.

tranzakciók

A tranzakció eredménye az alábbi állapotokat veheti fel:

  • KEZDÉS - a fizetési folyamat el lett kezdve
  • IDŐTÚLLÉPÉS - az előre meghatározott időn belül a fizetés nem zajlott le (10 perc)
  • MEGSZAKÍTVA - a bank által megszakított fizetés
  • SIKERTELEN AZONOSÍTÁS - rossz kártyaadatok esetén
  • FIZETÉS ALLATT - a fizetés folyamatban van
  • CSALÁSVIZSGÁLAT - csalás vizsgálata
  • SIKERES AZONOSÍTÁS - a kártyadatok rendben vannak
  • CSALÁS GYANÚ - probléma merült fel, vélhetően csalás történt
  • ZÁROLÁS FELOLDVA - a lefoglalt pénz ismét használható
  • VISSZATÉRÍTÉS - a befizetett összeg a küldőhöz vissza lett térítve
  • SIKERES BEFEJEZETT - a fizetés sikeresen lezajlott
  • SIKERES - a fizetés sikeresen lezajlott, de még nem lett útóellenőrizve
  • SIKERTELEN - nem megfelelő fedezet vagy kártyalimit túllépése
  • MEGSZAKÍTOTT - a befizető álta megszakított fizetés
Vissza
Hogyan tudom számlákat kifizetni?
Bővebben

Hogyan tudom számlákat kifizetni?

A "Számláim" menüpont allatt megjelenő listák "Fizetetlen" számlái mellett megjelenő négyzet(ek) kipipálásával a legfelső "Számlafizetés" szekcióban leolvashatjuk a számlák összértékét, melyet a "Fizetem" gombra kattintással tudunk kiegyelíteni. A fizetés elindításához elengedhetetlen az adatkezelési nyilatkozat elfogadása, melyben részletezzük, hogy az OTP Mobil Kft.-nek milyen adatokat szolgáltatunk az ügyfélkapus rendszerünkből. A gombra kattintás után az oldal átírányít a bank felületére, ahol a kártyaadataink megadásával kezedményezhetjük a számlafizetést. Kérjük, hogy a fizetés elindítása után ne kattintson a frissítésre és ne zárja be a böngészőt. A fizetés végeztével a bank visszairányítja a weboldalunkra, ahol megtekintheti a tranzakció sikerességét.

Vissza
Online ügyintézés
Online kapcsolatfelvétel
Elérhetőség
Salgó Vagyon
Cím: 3104 Salgótarján,Park út 12.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
        Telefonközpont menürendszer
Vagyonkezelés
Cím: 3104 Salgótarján, Park út 12.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
Hőszolgáltatás
Cím: 3100 Salgótarján, Salgó út 52.
  • Ügyelet, hibabejelentés:
    Tel.: +36-32-520-222, +36-20-669-7647
  • Ügyfélszolgálati iroda:
    Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
    Tel.: +36-32-511-166
    +36-20-426-6436
  • Számlázási csoport:
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 461
    +36-20-350-5610
  • Követeléskezelési csoport
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 840
    +36-20-426-6436
  • Fogyasztóvédelmi referens
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 210
Bankszámlaszámaink
Számlakiegyenlítés, ügyintézési díj:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20171773
Óvadék:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20176125
közadat
SALGÓ VAGYON KFT. H-3104 Salgótarján, Ipari Park, Park út 12. Tel.: +36 (32) 700-108 Fax: +36 (32) 521-350 / Ł