Az ügyfélkapcsolati weboldalunkra bárki regisztrálhat egy működő e-mail cím megadásával. A megadott e-mail címre rendszerünk pár percen belül egy ideiglenes jelszót fog küldeni, amellyel belépve megadhatja saját jelszavát.
Ha az e-mail 10 pecen belül sem érkezne meg, kérjük nézze meg levélszemét (SPAM) mappáját is. Amennyiben ott sem találja, próbálkozzon másik e-mail szolgáltatónál regisztrált címmel.
Pillanatnyilag az alábbi Salgó Vagyon Kft.-vel kapcsolatos ügyeket tudja intézni:
A regisztrációhoz az "Ingatlanjaim" menüpont alatt lehet hozzákapcsolni a fizetni kívánt ingatlanokat. A megjelenő mezőket fel kell tölteni a számlán található P-kód és Ingatlanazonosító adatokkal.
Csak egy számlán szereplő P-kód és Ingatlankód páros vihető fel, ha a P-kódot és az ingatlankódot két különböző számláról nyerjük ki, akkor az nem rögzíthető.
Az alábbi képeken jelöljuk ezeket az információkat!
Amennyiben kipipáljuk a "Adatkitöltés P-kód alapján" kockát, akkor a számlán látható lakcímadatok is átemelésre kerülnek. Ez azért előnyös, mert számlafizetéskor minden alkalommal meg kell adni ezeket az adatokat, ha itt átemelésre kerül, akkor a bank szoftvere felajánlja ezeket az információkat. Ha több P-kódunk is van, akkor célszerű annak a P-kódnak az adataival kitölteni, akinek a bankkártyája a fizetéskor használva lesz.
Ha el kívánjuk távolítani valameylik ingatlant, csak a sor végén lévő piros X-re kell kattintanunk. Amennyiben már volt online fizetésünk az ingatlannal kapcsolatban, az nem tűnik el az adatbázisból, az ingatlan ismételt felvételével újból láthatóvá válik.
Figyelem! Ha azt szeretnénk, hogy mind a hőszolgáltatás, mind a bérleti díjas számlánk szerepeljen, akkor az alábbiak szerint mindkettő ingatlanhozzárendelést el kell végeznünk, tehát ugyanazt az ingatlant két eltérő (hőszolgáltatási és bérleti díjas számlán szereplő) P-kóddal is rogzíteni kell.
Távhőszolgáltatási számla esetén:
Vagyonkezelési számla esetén:
Előfordulhat, hogy olyan ingatlant szeretnénk csatolni, ami már korábban csatolva volt egy regisztrált felhasználóhoz. Ilyen esetben a képernyő alján megjelenik egy piros csíkban a hibaüzenet, miszerint az ingatlan már a "xxxxxx" nevű felhasználóhoz hozzá van rendelve. Ilyen esetben - ha nem Ön vette fel az ingatlant esetlegesen egy másik e-mail cím regisztrációjakor - keresse Ügyélszolgálatunkat a főoldalon feltüntetett telefonszámok egyikén és mi megpróbáljuk felvenni a kapcsolatot az ügyféllel.
Bárkivel előfordulhat, hogy jelszavát elfelejti vagy rosszul jegyzeteli le. Ilyen esetben a bejelentkezési ablak alján lehet új jelszót kérni. Ehhez mindössze a regisztált e-mail címünket kell megadni, melyre azonnal megérkezik az ideiglenes jelszó. Ha időközben mégis eszünkbe jutna az eredeti jelszavunk, azzal természetesen be tudunk lépni és az ideiglenes jelszó ezzel egyidejűleg törlődik, ezután fel nem használható.
A regisztráció törlését ügyfélszolgálatunknak címzett e-mailben kezdeményezheti az ugyfelszolg@svagyon.hu címen. A regisztráció törlése ügyintézőnk leterheltségétől függően 24-48 órát is igénybe vehet.
A "Számláim" menüpont alatt az összes regisztrációhoz csatolt ingatlan számlája listázható, a fenti mezők kitöltésével a megjelenő adathalmaz szűrhető. (pl. csak a fizetelen számlák megjelenítése) A rendszer egyszerre maximum 100 számlát képes megjeleníteni, ha ennél több találat lenne az adott szűrésben, akkor meg kell változtatnuk pl. a dátumhatárokat.
Számlák státuszai lehetnek:
Ha az egérkurzort a számlaszám fölé visszük, akkor megjelnnek a számla tételei.
Ha a számlák státuszai fölé, akkor pedig a számlafizetéssel kapcsolatos tranzakciók jelennek meg.
A tranzakció eredménye az alábbi állapotokat veheti fel:
A "Számláim" menüpont allatt megjelenő listák "Fizetetlen" számlái mellett megjelenő négyzet(ek) kipipálásával a legfelső "Számlafizetés" szekcióban leolvashatjuk a számlák összértékét, melyet a "Fizetem" gombra kattintással tudunk kiegyelíteni. A fizetés elindításához elengedhetetlen az adatkezelési nyilatkozat elfogadása, melyben részletezzük, hogy az OTP Mobil Kft.-nek milyen adatokat szolgáltatunk rendszerünkből. A gombra kattintás után az oldal átírányít a bank felületére, ahol a kártyaadataink megadásával kezedményezhetjük a számlafizetést. Kérjük, hogy a fizetés elindítása után ne kattintson a frissítésre és ne zárja be a böngészőt. A fizetés végeztével a bank visszairányítja a weboldalunkra, ahol megtekintheti a tranzakció sikerességét.
Tervezés alatt....
A főoldal jobb szélén található az Ügyfélszolgálati időpont foglalás nyomógomb. Jelenleg nem szükséges regisztrálni (azonban, ha be vagyunk lépve, akkor az adatok kitöltődnek a regisztráció szerint), ezt regisztráció nélkül is el lehet érni. E-mail cím, felhasználókód és ingatlankód megadása mindenképpen szükséges, valamint az ügyintézés célja, azonban a helyszínen egyéb ügyet is lehet intézni a megadott időközben. A tovább gomb megnyomásával megjelnik a naptár, ahol a foglalt időpontok pirossal láthatóak. A szabad időpontok közül választhatunk egyet és az ellenőrző kód beírása után elküldhetjük a foglalásunkat. Pár percen belül érkeznie kell a postafiókunkba egy levélnek, mely tartalmazza a lefoglalt időpontot.