Az összes cookie elutasítása!
Az összes cookie engedélyezése!
keresés


Gy.I.K. online ügyintézés

Általános kérdések
Ki regisztrálhat és hogyan?
Bővebben

Ki regisztrálhat és hogyan?

Az ügyfélkapcsolati weboldalunkra bárki regisztrálhat egy működő e-mail cím megadásával. A megadott e-mail címre rendszerünk pár percen belül egy ideiglenes jelszót fog küldeni, amellyel belépve megadhatja saját jelszavát.

Ha az e-mail 10 pecen belül sem érkezne meg, kérjük nézze meg levélszemét (SPAM) mappáját is. Amennyiben ott sem találja, próbálkozzon másik e-mail szolgáltatónál regisztrált címmel.

regisztráció ablak

Vissza
Mire lehet használni?
Bővebben

Mire lehet használni?

Pillanatnyilag az alábbi Salgó Vagyon Kft.-vel kapcsolatos ügyeket tudja intézni:

  • Regisztráció adatainak módosítása (név, jelszó, címadatok)
  • A regisztrált e-mail cím összekapcsolása a saját ingatlanokkal
  • A kapcsolódó számlák listája
  • A fizetetlen számlák OTP SimplePay-el történő kiegyenlítése

Vissza
Hogyan tudok egy ingatlant a regisztrációmhoz csatolni?
Bővebben

Hogyan tudok egy ingatlant a regisztrációmhoz csatolni?

A regisztrációhoz az "Ingatlanjaim" menüpont alatt lehet hozzákapcsolni a fizetni kívánt ingatlanokat. A megjelenő mezőket fel kell tölteni a számlán található P-kód és Ingatlanazonosító adatokkal.

Csak egy számlán szereplő P-kód és Ingatlankód páros vihető fel, ha a P-kódot és az ingatlankódot két különböző számláról nyerjük ki, akkor az nem rögzíthető.

Az alábbi képeken jelöljuk ezeket az információkat!

Amennyiben kipipáljuk a "Adatkitöltés P-kód alapján" kockát, akkor a számlán látható lakcímadatok is átemelésre kerülnek. Ez azért előnyös, mert számlafizetéskor minden alkalommal meg kell adni ezeket az adatokat, ha itt átemelésre kerül, akkor a bank szoftvere felajánlja ezeket az információkat. Ha több P-kódunk is van, akkor célszerű annak a P-kódnak az adataival kitölteni, akinek a bankkártyája a fizetéskor használva lesz.

Ha el kívánjuk távolítani valameylik ingatlant, csak a sor végén lévő piros X-re kell kattintanunk. Amennyiben már volt online fizetésünk az ingatlannal kapcsolatban, az nem tűnik el az adatbázisból, az ingatlan ismételt felvételével újból láthatóvá válik.

 

Figyelem! Ha azt szeretnénk, hogy mind a hőszolgáltatás, mind a bérleti díjas számlánk szerepeljen, akkor az alábbiak szerint mindkettő ingatlanhozzárendelést el kell végeznünk, tehát ugyanazt az ingatlant két eltérő (hőszolgáltatási és bérleti díjas számlán szereplő) P-kóddal is rogzíteni kell.

 

Távhőszolgáltatási számla esetén:

 


távhő számla

 

Vagyonkezelési számla esetén:

 


 

vagyonkezelés számla

 

 

Vissza
Az ingatlanomat nem tudom csatolni. Kit keressek?
Bővebben

Az ingatlanomat nem tudom csatolni. Kit keressek?

Előfordulhat, hogy olyan ingatlant szeretnénk csatolni, ami már korábban csatolva volt egy regisztrált felhasználóhoz. Ilyen esetben a képernyő alján megjelenik egy piros csíkban a hibaüzenet, miszerint az ingatlan már a "xxxxxx" nevű felhasználóhoz hozzá van rendelve. Ilyen esetben - ha nem Ön vette fel az ingatlant esetlegesen egy másik e-mail cím regisztrációjakor - keresse Ügyélszolgálatunkat a főoldalon feltüntetett telefonszámok egyikén és mi megpróbáljuk felvenni a kapcsolatot az ügyféllel.

Az ingatlan már foglalt

 

 

 

Vissza
Elfelejtettem a jelszavam. Mi tegyek?
Bővebben

Elfelejtettem a jelszavam. Mi tegyek?

Bárkivel előfordulhat, hogy jelszavát elfelejti vagy rosszul jegyzeteli le. Ilyen esetben a bejelentkezési ablak alján lehet új jelszót kérni. Ehhez mindössze a regisztált e-mail címünket kell megadni, melyre azonnal megérkezik az ideiglenes jelszó. Ha időközben mégis eszünkbe jutna az eredeti jelszavunk, azzal természetesen be tudunk lépni és az ideiglenes jelszó ezzel egyidejűleg törlődik, ezután fel nem használható.

ideiglenes jelszo e-mail

Vissza
A regisztrációt hogyan lehet törölni?
Bővebben

A regisztrációt hogyan lehet törölni?

A regisztráció törlését ügyfélszolgálatunknak címzett e-mailben kezdeményezheti az ugyfelszolg@svagyon.hu címen. A regisztráció törlése ügyintézőnk leterheltségétől függően 24-48 órát is igénybe vehet.

Vissza
Online számlafizetés
Hol látom a számláimat?
Bővebben

Hol látom a számláimat?

A "Számláim" menüpont alatt az összes regisztrációhoz csatolt ingatlan számlája listázható, a fenti mezők kitöltésével a megjelenő adathalmaz szűrhető. (pl. csak a fizetelen számlák megjelenítése) A rendszer egyszerre maximum 100 számlát képes megjeleníteni, ha ennél több találat lenne az adott szűrésben, akkor meg kell változtatnuk pl. a dátumhatárokat.

Számlák státuszai lehetnek:

  • Fizetett (a számlával már nincs teendője)
  • Fizetetlen (kérjük a számlát a fizetési határidő napjáig rendezze)
  • Fizetés folyamatban (a számla fizetést kezdeményezte weboldalunkon, de a folyamat nem ért véget)
  • Könyvelés alatt (a számla fizetése sikeres, azonban könyvelési rendszerünkben még nem történt meg a számla kiegyenlítése, amely normál esetben a heti elszámolás miatt a következő héten történik meg)

 

A számlaszám mellett megjelenő megnéz ikonra kattintva megnézhetjük a számlatartalmat a nem elektronikus számlák esetén. Elektronikus számla igénylését követően az eredeti számla tölthető le.

Ha az egérkurzort a számlák státuszai fölé visszük, akkor megjelennek a számlafizetéssel kapcsolatos tranzakciók.

tranzakciók

A tranzakció eredménye az alábbi állapotokat veheti fel:

  • KEZDÉS - a fizetési folyamat el lett kezdve
  • IDŐTÚLLÉPÉS - az előre meghatározott időn belül a fizetés nem zajlott le (10 perc)
  • MEGSZAKÍTVA - a bank által megszakított fizetés
  • SIKERTELEN AZONOSÍTÁS - rossz kártyaadatok esetén
  • FIZETÉS ALLATT - a fizetés folyamatban van
  • CSALÁSVIZSGÁLAT - csalás vizsgálata
  • SIKERES AZONOSÍTÁS - a kártyadatok rendben vannak
  • CSALÁS GYANÚ - probléma merült fel, vélhetően csalás történt
  • ZÁROLÁS FELOLDVA - a lefoglalt pénz ismét használható
  • VISSZATÉRÍTÉS - a befizetett összeg a küldőhöz vissza lett térítve
  • SIKERES BEFEJEZETT - a fizetés sikeresen lezajlott
  • SIKERES - a fizetés sikeresen lezajlott, de még nem lett útóellenőrizve
  • SIKERTELEN - nem megfelelő fedezet vagy kártyalimit túllépése
  • MEGSZAKÍTOTT - a befizető álta megszakított fizetés
Vissza
Hogyan tudom számlákat kifizetni?
Bővebben

Hogyan tudom számlákat kifizetni?

A "Számláim" menüpont allatt megjelenő listák "Fizetetlen" számlái mellett megjelenő négyzet(ek) kipipálásával a legfelső "Számlafizetés" szekcióban leolvashatjuk a számlák összértékét, melyet a "Fizetem" gombra kattintással tudunk kiegyelíteni. A fizetés elindításához elengedhetetlen az adatkezelési nyilatkozat elfogadása, melyben részletezzük, hogy az OTP Mobil Kft.-nek milyen adatokat szolgáltatunk rendszerünkből. A gombra kattintás után az oldal átírányít a bank felületére, ahol a kártyaadataink megadásával kezedményezhetjük a számlafizetést. Kérjük, hogy a fizetés elindítása után ne kattintson a frissítésre és ne zárja be a böngészőt. A fizetés végeztével a bank visszairányítja a weboldalunkra, ahol megtekintheti a tranzakció sikerességét.

Vissza
Csak elektronikus számlát vagy papírszámlát is ki tudok fizetni?
Bővebben

Csak elektronikus számlát vagy papírszámlát is ki tudok fizetni?

Mindenféle számla fizethető az online felületen függetlenül attól, hogy csekkes, átutalásos-e a fizetési mód. Az elektronikus számla megrendelését követően készült számlák a komplett számlaként letölthetőek, míg a papír alapú számlák tételei csak megtekinthetőek.

Vissza
Online ügyintézés
Milyen ügyeket tudok intézni az online felületen?
Bővebben

Milyen ügyeket tudok intézni az online felületen?

 

Fejlesztés alatt....

A legtöbb ügyet teljes mértékben vagy részlegesen lehetősége van az online felületen elvégezni. Az alábbi listában található a jelenleg rendelkezésre álló ügyintézési lehetőség:

Hőszolgáltatási ügyek

  • Tulajdonosváltozás
  • Díjfizető változás
  • Részszámlázási érték módosítása
  • Óraállás bejelentés

Vagyonkezelési ügyek

  • Szerződéshosszabbítás
  • Igazolás kérése
  • Lakásigénylés új ügyfeleknek
  • Befogadási kérelem
  • Óraállás bejeéentés
  • Felújítási hozzájárulás kérése

Közös ügyek

  • Személyi adatváltozás
  • Fizetési mód változtatás
  • Részletfizetés, fizetési halasztás kérelme
  • Elektronikus számla igénylése
  • Túlfizetési rendelkezés
  • Csekkigénylés

 

Az ügytípus kiválasztása után a bejelentő lapon részletes információkat kap a szükséges adatokról, csatolandó dokumentumokról.

Vissza
Az ügyintézés menete
Bővebben

Az ügyintézés menete

  1. Az online ügyintézés menüpontban kiválasztjuk az intézendő ügytípust
  2. Az első legördülő menüben ki kell választanunk az ügyintézéssel kapcsolatos ingatlant vagy vevőkódot
  3. A megjelenő ügymezők kitöltése értelemszerűen a Az ingatlan már foglalt ikonra kattintva instrukciókat kap a helyes kitöltéssel kapcsolatban
  4. A fájl feltöltésére képes celláknál egy-egy fájl kiválasztása lehetséges, azonban a jelre kattintva létrehozhatunk tetszőleges mennyiségű beviteli mezőt
  5. A fájlok mérete egyenként nem haladhatja meg a 10 MB-ot
  6. Kitöltés végeztével az gombbal tudjuk az ügyintézők egyikéhez eljuttatni.
Vissza
Az ügyintézés megszakítása
Bővebben

Az ügyintézés megszakítása

Lehetősége van a még intézetlen ügyét visszavonni az alsó listában látható gombbal. Erre csak addig van módja, amíg az egyik ügyintézőnk el nem kezdi az ügy megoldását.

Amennyiben rögzítés közben gondolja meg magát - az gomb megnyomása előtt -, egyszerűen kattintson ismét az Online ügyintézés menüpontra.

Vissza
Honnan tudom, hogy hol tart az ügyem?
Bővebben

Honnan tudom, hogy hol tart az ügyem?

Az Online ügyintézés menüpontban megjelenő ügytípus gombjai után láthatóak az Ön által rögzített ügyek listája. Ebben a listában látható, hogy az ügyét mikor kezdték meg intézni, mikor fejezték be és az ügyintéző kódját is tartalmazza.

Az ügy intézésének kezdetéről és végéről is e-mailben tájékoztatjuk.

Vissza
Tudom módosítani a már elküldött ügyemet?
Bővebben

Tudom módosítani a már elküldött ügyemet?

Az gomb megnyomása után nincs lehetőség módosításra, azonban az ügyet visszavonhatja és új sorszám alatt ismét rögzítheti a módosított információkkal.

Vissza
Időpontfoglalás
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Bővebben

Hogyan tudok időpontot foglalni?

A főoldal jobb szélén található az Ügyfélszolgálati időpont foglalás nyomógomb. Jelenleg nem szükséges regisztrálni (azonban, ha be vagyunk lépve, akkor az adatok kitöltődnek a regisztráció szerint), ezt regisztráció nélkül is el lehet érni. E-mail cím, felhasználókód és ingatlankód megadása mindenképpen szükséges, valamint az ügyintézés célja, azonban a helyszínen egyéb ügyet is lehet intézni a megadott időközben. A tovább gomb megnyomásával megjelnik a naptár, ahol a foglalt időpontok pirossal láthatóak. A szabad időpontok közül választhatunk egyet és az ellenőrző kód beírása után elküldhetjük a foglalásunkat. Pár percen belül érkeznie kell a postafiókunkba egy levélnek, mely tartalmazza a lefoglalt időpontot.

Vissza
Online kapcsolatfelvétel
Elérhetőség
Salgó Vagyon
Cím: 3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
        Telefonközpont menürendszer
Vagyonkezelés
Cím: 3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
Hőszolgáltatás
Cím: 3100 Salgótarján, Salgó út 52.
  • Ügyelet, hibabejelentés:
    Tel.: +36-32-520-222, +36-20-669-7647
  • Ügyfélszolgálati iroda:
    Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
    Tel.: +36-32-511-166
    +36-20-669-7639
  • Számlázási csoport:
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 461
    +36-20-350-5610
  • Követeléskezelési csoport
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 840
    +36-20-426-6436
  • Fogyasztóvédelmi referens
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 210
Bankszámlaszámaink
Számlakiegyenlítés, ügyintézési díj:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20171773
Óvadék:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20176125
közadat
SALGÓ VAGYON KFT. H-3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1. Tel.: +36 (32) 700-108